امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

به یاد پدر

1392/3/4 12:18
نویسنده : مادر خانومي
363 بازدید
اشتراک گذاری

به یاد دو بوسه:

اولی وقتی بچه به دنیا میاد پدر می بوسه بچه نمی فهمه.

دومی وقتی پدر از دنیا میره بچه می بوسه پدر نمی فهمه.

به یاد پدری که یه روز بوسیدم و رفت و امروز دیگه نیست که ببوسمش. هنوز عطر آخرین بوسه پدر که در حال احتضار بود با من است.

مهربان پدر تو رفته ای و هنوز بعد از 18 سال غم رفتنت بر روی دلم سنگینی می کند.

فرزندانم تو را از من می خواهند. با عکس تو حرف می زنند و در مواقع تنبیه ار جانب من، مرا به جان تو قسم می دهند. مامان، جون باباحجت نکن و این تنها عامل بازدارنده من از تصمیم تنبیه کردن آنهاست.

تو رفته ای و من مانده ام با هزار خواهش و تمنای بیهوده که بازگردی.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان تارا و باربد
14 خرداد 92 9:12
روحش شاد و یادش گرامی