امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 24 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

کاش زمان ثابت بماند

1396/5/15 13:24
نویسنده : مادر خانومي
478 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای دل مامان 

روزها می گذرند شما بزرگتر می شوید و من پیرتر، زمانی آرزو داشتم که زمان زودتر بگذرد و شما بزرگ شوید اما این روزها آرزو می کنم کاش می شد زمان را ثابت نگه داشت و شما با همه شیطنت هایتان در همین اندازه ثابت می ماندید. روز پنج شنبه یعد از کلاس ژیمناستیک بچه ها رفتم قبرستون. بین راه حسنا میگه مامان یه شرطی داره ما هم باهات بیایم!!!!! شرطش اینه وقتی می ریم اونجا فقط صلوات بخونی دیگه گریه نکنی. می دونم که گریه های روزها و شبهام خیلی روی روحیه تون تاثیر می زاره اما چکار باید بکنم، دل منم طاقت این همه غصه رو نداره و باید جایی خودم رو تخلیه کنم.

 

 

 

 

 

 

 

 


وقتی حسنا خانم دوچرخه بچه رو ازش میگیره و بعد بهش اجازه میشه بشینه پشت دوچرخه

 

 

 

 


برادرانه هایتان پایدار

 

 

 

 


یه روز خوب ، آب بازی پارک گل سرخ 13/5/1396

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


خواب حسنا خانم توی ماشین


اختراع ناخن مصنوعی توسط حسنا خانم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)