امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 26 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

از دست رفته ها

1396/5/7 14:22
نویسنده : مادر خانومي
513 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزای مامان، این چند وقت نتونستم براتون بنویسم. انگار که چیزی من رو گرفته بود و اجازه نوشتن نمی داد. امروز که دارم دوباره می نویسم 1396/5/7 روز شنبه هست و تازه با ربات تلگرام نی نی وبلاگ آشنا شدم.
توی این مدت اتفاقات زیادی افتاد شما روزبروز بزرگتر و عاقل تر شدید و من روز به روز پیرتر و فرسوده تر. روزهامون بدور از هیاهو و جنجال می گذره. دوقلو ها کلاس ژیمناستیک می رن و حسنا خانم هم زبون درازی زیادی می کنه. این روزها اتفاقات زیادی داره دور و برمون می افته از مرگ آتنا دختر 7 ساله ای که قربانی هوس یه نامرد شد تا مرگ بنیتای عزیز که بدست سارقیت خودرو افتاد و جون خودش رو از دست داد. امروز صبح شنیدم که پسری به اسم متین کوچولو طعمه گرگ شده و جونش رو از دست داده و من غمگینم بخاطر همه این اتفاقات. شما فعلا چیزی از این روزها نمی فهمید.


عید فطر 1396

 

 


عروسی خاله زینب

 

 

 

 

 

 

 

 


فارغ التحصیلی دوقلوها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)