امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

کمک کردن هم دردسر می شه

1391/12/23 11:19
نویسنده : مادر خانومي
401 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش یک دوست و یک همشهری و یک فامیلهای دور از من یک کمکی خواست. نمی تونست واسه وبلاگش یک عکس رو دانلود بکنه. می گفت که توی هر سایتی می رم و عکس رو آپلود می کنم بعد که میام آدرس رو توی وبلاگ خودم می زارم عکس نمی آد فقط لینکش میاد. منم من باب کمک به دوست خوبم گفتم که عکسش رو برام بفرسته چون نی نی وبلاگ اینجوری نیست عکس رو که آپلود می کنی و آدرس می گذاری اصل عکس رو بهت نشون می ده.

حالا این عکس شده نقل محفل همه وبلاگ نویسها که دیگران رو به دروغ نویسی و خیلی چیزهای دیگه متهم می کنند. دیگه نمی شه تو این دوره و زمونه به کسی کمک بکنی.

توی یه وبلاگ خوندم که صائب تبریزی می گه:

چون وا نمیکنی گرهی؛خود گره مباش

ابرو گشاده باش،چو دستت گشاده نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)