امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

یه نی نی جدید

1391/12/2 11:29
نویسنده : مادر خانومي
490 بازدید
اشتراک گذاری

امیر علی دیگه داره کم کم رو به بهبود می ره فقط بعضی وقتها که عصبانی می شه دوباره لکنت پیدا می کنه. بالاخره بعد از گذشت 7 ماه موفق شدیم بدون دردسر موهاشون رو کوتاه بکنیم. یه آرایشگر جدید پیدا کردیم. امیر علی مثل یه آقای با شخصیت نشست و بدون گریه موهاش رو کوتاه کرد. ولی امیر حسین کمی گریه کرد.

مراحل رشدشون خیلی سریع داره پیش می ره. امیر حسین جدیدا توی صحبتهاش طبع شعرش گل کرده. چند روز پیش که رفته بود دستشویی موقع پوشیدن سلوارش گفت: مامانی، من که خودم جیش دارم، چیکار به مردم دارم. الهی مادر قربونش بره که طبع شعرش داره شکوفا می شه.

یه مسئله جدید که برامون پیش اومده وجود یه نی نی تازه است که هیچکس انتظارش رو نداشت. چون یک معجزه بود و هست. فعلا داریم با دوقلوها کار می کنیم که نی نی جدید رو قبول بکنند ولی امیر حسین اصلا قبول نمی کنه. امیر علی هم هر کسی میاد خونمون می گه منم تو دلم نی نی دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان تاراو باربد
15 اسفند 91 8:11
بابا شاعر پیشه پسر فسقلی خدا رو شکر که همه چی رو بهبهبوده ورود نینی جدید تو دلی هم خیلی مبارک ایشالا که نیرو و توانت چند برابر بشه عزیزم پاینده باشید
مامی امیرین
16 اسفند 91 9:54
وای چقدر جالب..نی نی سوم.ایشالا خوش قدم باشه.
مینا
4 خرداد 92 12:10
یعنی باردارین ؟؟؟؟؟؟؟؟ به وب منم سر بزنین وبتون عالیه *** از غم قصه خالیه
سجاد
5 خرداد 92 23:58
پیش منم بیا ... منتظرم