امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

امیر علی خوب شد

1391/11/21 11:33
نویسنده : مادر خانومي
389 بازدید
اشتراک گذاری
با تشکر از همه دوستان عزیزم که توی این مدت منو راهنمایی کردن و بهم دلداری دادن. امیر علی خان همچنان صحبت نمی کرد . دیگه هیچ کلمه ای رو بر زبون نمی آورد. منم تصمیم گرفتم که ترکش بکنم و به محل کارم برگردم، شاید اینجوری بهتر باشه. دو سه روز اول هیچ واکنشی نشون نداد. روز چهارم در حین بازی کردن آجرهای خونه سازی رو که قبلا از دستش قایم کرده بودم (همیشه با امیر حسین سر این آجرها مشکل داشت) براشون آوردم. ذوق زده شده بود و تا ساعت 12 شب باهاشون بازی کرد. کلمه کلمه حرف می زد. ولی توی صحبت کردن می موند. بعد از اون کم کم و به مروز زمان حرف زدنش دوباره خوب شد و باز هم لکنت داشت. ولی اصلا مهم نبود. همینکه حرف می زد برای من کافی بود. دیگه اصلا کاری باهاش نداشتم. حتی اصرار نمی کردم حرف بزنه.الحمدلله و شکر خدا خوب شده و دیگه مشکلش خیلی کم شده الان فقط توی بعضی کلمات گیر می زنه. امیر حسین هم که دیگه یه پارچه آقا شده، اصلا مامی نمی شه. خودش دستشویی رفتنش رو اعلام می کنه و حسابی زبون درآورده. توی این مدتی که امیر علی حرف نمی زد او حرف می زد و چون متکلم وحده بود خیلی صحبت کردنش روان شده.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان گلی
22 بهمن 91 11:23
سلام مامانی. خوبی؟پسرای نازت خوبن ممنون اومدی بهم سر زدی.بالاخره برگشتم فدای مهربونیت.خداروشکر که اوضاع پسرات خوبه،ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشن
مامی امیرین
23 بهمن 91 14:32
تا اسم پستت و خوندم کلی خوشحال شدم.. فاومده بودم که حال امیرعلی و بپرسم. خدا رو شکر...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
28 بهمن 91 0:04
عزیزم امیدوارم ناز پسرا همیشه سالم و سلامت باشند
مامان تاراو باربد
1 اسفند 91 10:46
خدا رو هزاران بار شکر امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت باشید
مامان گلی
1 اسفند 91 11:20
سلام خانومی. من دوباره برگشتم.الهی فدای مهربونیت که اینقدر بهم لطف پیدا کردی. بابت خبری که بهم دادی شوکه شدم.واقعا راسته. حالا خوشحالی یا ناراحت؟اگه من بودم میمردم.آخه ممکنه بشه 3 قلوباز بهم خبر بده.
نرگس مامان طاها و تارا
1 اسفند 91 12:09
خدا رو شكر خيلي براتون خوشحال شدم الهام عزيز