امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

یه مشکل بزرگ.... کمک .....

1391/11/8 13:22
نویسنده : مادر خانومي
443 بازدید
اشتراک گذاری
امیر علی همچنان دچار مشکل. مشاورین همکار محترم هم تشخیص دادند که باید اداره نرم و کنارش بمونم. یه عمل جراحی روده هم پیش اومد و همه دست به دست هم دادند و من توی خونه موندم. توی این مدت اصلا با پرستارش کنار نمی اومد و روزبروز لکنت زبان و آزار اذیتش بیشتر می شد. از روز شنبه(30/10/91) دیگه امیر علی حرف هم نزد، فقط با ایما و اشاره صحبت می کرد و جیغ می زد.این حسابی من رو آزار می داد. فقط کارم گریه شده بود. یه روانشناس دیگه گفت روزی دو ساعت فقط باهاش بازی بکنم. اما باز هم جواب نداد. درمانده شده بودم. دیگه از دست آدمها کاری برنمیاد. دست به دعا شدم و همش دعا می کنم. تصمیم گرفتم خودم درمانش بکنم واسه همین در اولین فرصت به سرکارم برگشتم و سعی کردم از خودم دورش بکنم، چون حس می کردم داره از بودن من توی خونه سوء استفاده می کنه. کمی نسبت به روزهای قبل بهتر شده ولی بازهم می ترسم همینجوری بمونه و دیگه صحبت نکنه. خدایا من چکار بکنم. لطفا کمک بکنید.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گلی
10 بهمن 91 19:35
سلام مامانی. واقعا وضعیت اینجوری شده من خیلی ناراحت شدم.نگران نباش.تو خودت بهتر از همه مشاوران هستی.ایشالاه بزودی خوب میشه.زیاد ناراحتی نکن.خیلی از بچه ها تو این سن اینجوری میشن.منم برا گل پسرت دعا میکنم
مامی امیرین
13 بهمن 91 16:59
وای کاشکی میتونستم کمکت کنم.. ولی به نظر منم خودت بیشتر از مشاور و حرفهای این و اون میتونی کمکش کنی. بیا از امیرعلی خبر بده.
مامان تاراو باربد
14 بهمن 91 12:08
عزیزم ایشالا که سلامت باشین و شاد امیدوارم به زودی مشکل گل پسر حل بشه به خدا توکل کن نگران نباش
مامان مهرزاد جان
18 بهمن 91 8:30
خیلی ناراحت شدم عزیزم نگران نباش خدا بزرگه ان شاله حل میشه اگه کمکی از دست من برمی آد بگو به خدا کوتاهی نمیکنم
نرگس مامان طاها و تارا
21 بهمن 91 9:19
عزيزم مهمترين چيز اينكه آرامش خودتو حفظ كني...و با آرامش با امير علي برخورد كني تا حس كنه كه مي فهميش. ماماني جون باوركن آرامش روحي ما خيلي زياد روي بچه ها مون تاثير داره عزيزم. جو خونه رو آروم كن...مطمئن باش با گذر زمان درست ميشه