امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

لکنت زبان

1391/10/16 13:23
نویسنده : مادر خانومي
321 بازدید
اشتراک گذاری
الهی مادر به قربون جفتتون بره. دارم دیوونه می شم. از روز 5 شنبه که اربعین بود امیر علی بطور کاملا ناگهانی با لکنت شروع به حرف زدن کرد. وقتی که می خواد چیزی رو بگیره و یا حرف بزنه لکنتش خیلی زیاده. توی این دو روز تعطیلی خیلی نگرانت بودم. امروز صبح با همکارهای گفتار درمان و روانشناس و ... صحبت کردم و همه گفتند که اصلا نگرانت نباشم. این لکنت نیست و ناروایی گفتار، اصلا به حرف زدنت توجه نکنم و حتی کمکت نکنم که درست حرف بزنی فقط با حوصله اجازه بدم که جمله ات رو تموم بکنی. بخدا مادر خانمی داره دیوونه میشه. بعضی وقتها فکر می کنم چشمت زدن آخه هرجایی که می ریم فوری بهت می گم امیر علی شعر انار رو بخون، مشتلی جوجه رو بخون و تو هم هرچی شعر بلدی می خونی. خدایا حالا من چکار کنم. می میرم اگر این لکنت زبانت ادامه پیدا بکنه.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

باران قلنبه
16 دی 91 15:18
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مامان گلی
17 دی 91 0:13
سلام مامانی مهربون.آخی چقدر بهت استرس وارد شده.ایشالاه اینقدر بلبل ربون بشن که حسابی کیف کنیایشالاه زودی رفع میشه،خیلی از بچه ها اولش اینجورین.به دلت بد راه نده.ممنون بابت راهنماییات.همیشه کمک حالمی عزیزم.
مامان ترنم
20 دی 91 9:04
دختر من هم براي يك دوره كوتاه اينطوري شد و من هم با يك گفتار درمان صحبت كردم و او هم گفت بي توجه باش، شبها برايش قصه بگو و از هرچيز كه نگرانش مي كند و استرس زا مي باشد دورش كن؛ بعد از مدتي خوب شد و كلي هم به گنجينه لغاتش اضافه شد انگار راهي شد براي بهتر صحبت كردنش،نگران نباش خوب خوب مي شود.