امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

مشتلی جوجه

1391/10/13 10:51
نویسنده : مادر خانومي
383 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی نیومدم سر بزنم. دلم حسابی هوای وبلاگتون رو کرده بود. دیشب امیر علی خوابش نمی برد. تصمیم گرفت واسه مامانش شعر بخونه. شعر جدیدی که اولین بار مامان اون رو می شنید. شروع کرد. اوه دست خدا (همزمان دو تا دستش رو محکم به هم کوبید که سه متر از روی جام پریدم هوا) مشتلی جوجه، هنوز صبح نشده رفته تو کوچه، واسه نفصه آلوچه، آلوچه گیرش نیومد، سر کچلش خون امد، پنبه بیار پلکش کن، آینه بیارنگاش کن. قربونت بره مامان به این شعر خوندنت.

مشتلی جوجه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
21 آذر 91 13:54
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم
مطهره
24 آذر 91 10:37
سلام دوست عزیز شما هم مشکل ناباروری داشتید با میکرو یا طبیعی باردار شدید من مشکل پیچ خوردگی لوله رحم دارم دکتر گفته میکرو کنم نمی دونم چه کار کنم بی زحمت قسمت نظرات منو راهنمایی کنید مرسی منتظرررم


اگر خواستید براتون توضیح کامل بدم می تونید به میل من تماس بگیرید و یا میل خودتون رو برام بذارید. دقیقا دوتاییمون یه مشکل داریم