امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

موتور سواری

1391/9/28 12:48
نویسنده : مادر خانومي
331 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوهای عزیزم که اصلا اجازه نمی دید مادر خانمی دراز بکشه و کمی استراحت بکنه. واسه همین منم بهتون می گم بیایید روی شکم مامانی بشنید و موتورسواری بکنید و خودم دراز می کشم. ولی بالا و پایین پریدنتون حسابی اشکم رو در میاره. دیشب گفتم که موتورسواری دیگه بسه حالا مامان آقای تاکسی می شه شما مسافر بشید. در حین رانندگی کمی بوق زدم و گفتم اهه این آقای راننده جلوتر نمی ره ترافیک درست کرده اعصابمون بهم ریخت.

امیر حسین: مامان ترمز بکن تا من پیاده بشم. بعد از پیاده شدن یه راست به طرف دیوار رفت و محکم دو سه تا کوبید توی دیوار و بعدش اومد و گفت: مامان آقای راننده بد رو کتکش زدمش حالا می تونی بری.

من: یول

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دوقلوهاا
28 آذر 91 14:41
سلام عزیز دلم خوبی ای جانم چقدر دوست داشتنی هستند این دوقلو ها.منم مامان حسین حسام دوقلو هستم اگه دوست داشتین به ما سر بزنین.خوشحال شدم از اشناییتون.