امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

تولد نی نی خانم

1393/1/22 20:56
نویسنده : مادر خانومي
784 بازدید
اشتراک گذاری

حسنا خانم با دهن غنچه شدهدختر طلای مامان در روز 12 فروردین سال 1393 ساعت 10.20 صبح در بیمارستان شفا با وزن 3200 گرم و قد 49 سانتی متر متولد شد. قدمت روی چشم مامان گل دخترم. بعد از 9 ماه هیچکدوم از اسمهای انتخابی مورد قبول واقع نشد. بخاطر مصادف شدن تولدت با شهادت حضرت فاطمه (س) نام حسنا را برایت انتخاب کردیم. امیدوارم که خودت نیز مانند اسمت نیکو باشی.

پسندها (1)

نظرات (13)

مامان تارا و باربد
16 فروردین 93 10:25
به سلامتی انشالا قدمش پر خیرو برکت
سولماز
19 فروردین 93 22:20
سلام قدم نورسیده مبارک وامید دارم بهترینها در سال جدید براتون رقم بخوره
مامان گلی
19 فروردین 93 22:33
مامانی مبارکا باشه.خیلی خوشحال شدم.ایشالاه بزودی بیای عکس نی نی خوشکلتو برامون بزاری
مامان آوایی
21 فروردین 93 23:14
سلام عزیزم خوبی؟ خیلی ممنونم که در نبود من بهم سر میزدی فدات شم عزیزم خدا دقولو هات رو واست نگه داره عزیزم راستی در مورد همانژیوم گل پسریت بیشتر برام توضیح میدی که کجا لیزر کردی واصلا براچی لیزر شد ؟؟؟چون من تقریبا نظر ده تا متخصص رو در این ارتباط جویا شدم ولی منو از این کار منصرف کردن!والان گفتی گل پسرت بهتر شده خواهش میکنم دوباره بیا برام بگو
مامان مهرزاد جان
23 فروردین 93 8:24
چشمتون روشن، خیلی خوشکل، شکل دوقلوهاست البته اینجوری به نظر میرسه ، انشاله پاقدمش پر از خیر و برکت باشه خودتون خوبید، مشکلی ندارید خداروشکر؟
مامان آوایی
25 فروردین 93 14:19
یه لحظه نتمون قطع شد نمیدونم کامنت قبلیم اومد یانه راستی دوقولوهات همسن آوای من هستن چقد خوبه که چندتا همسن وسال آوایی پیدا شده
مامان آوایی
25 فروردین 93 14:23
حالا متوجه شدم که کامنت قبلی ثبت نشده بود عزیزم خواستم از بابت توضیحات کاملی که واسه همانژیوم بر ام فرستادی ممنونم عزیز دلم راجع به هزینه ش هم اگه میشه برام اطلاعات بفرستی ممنون میشم گلم راستی گفتی خرم آبادی هستی ما هم خوزستانی هستیم خوشبختیم از قدیم الایام ما باهم پیمان برادری داشته ایم
مامان گلی
26 فروردین 93 0:37
ماشالاه هزاماشلاه به این حسنا خانوم.ایشالاه خوش نام باشه و قدمش براتون خوشی به همراه داشته باشه که صد البته همینطوری هستاون لبای غنچه ای شو ببین.ماشالاه به ای عروسک ناز...حال خودتون چجوره؟پسرا حسابی شادن لابد...حسابی مراقبش باشین
مامان آوایی
5 اردیبهشت 93 16:07
سلام مامانی گلی خوبی عزیزم کجایی خانوم کم پیدا شدی یه دفعه
مامان مهدیه
9 اردیبهشت 93 11:27
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
بابا و مامان
13 اردیبهشت 93 8:49
فدای اون لبای غنچت عزیزم
مامان مونس
5 خرداد 93 15:59
مبارک خانمی
زهرا و زکریا
6 شهریور 93 13:45
سلام روز دختر رو به گل دخترتون تبریک میگم ماشالله مثل دسته گل میمونه
مادر خانومي
پاسخ
متشكرم عزيزم براتون لينك دادم