امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

سورپرايز

1388/12/3 19:23
نویسنده : مادر خانومي
307 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 2 ظهر با خاله مژگان رفتم بيمارستان تا دكتر فريد معاينه بكنه و برام استعلاجي بنويسه آخه يك ماه بيشتر عزيزم كه اداره نرفتم. بعد هم برام سونوگرافي نوشت كه برم سونوگرافي. رفتم پيش خانم دكتر طلوع تا تو رو پيدا بكنه. بعد از اينكه روي تخت دراز كشيدم خانم دكتر پرسيد كه بچه چندم منم بهش گفتم اول. بعد شروع كرد به جستجو گفت خوب ايناهاش پيداش كردم يه ساك جنين كوچولو مباركه، خيلي خوشحال شدم دوباره گفت صبر كن صبر كن اينم يكي ديگه واي خداي من تو شده بودي دو تا عزيزم دلم داشت غش مي رفت. دوباره گشت تا شايد سومي رو پيدا بكنهچشمک اما ديگه پيدا نشد.خانم دكتر گفت كه فعلا قلبشون نمي زنه بايد چند روز ديگه بيايي. بعدش هم خيلي خوشحال از اتاق بيرون اومدم. خاله مژگان گفت چي شد، گفتم دو تا، خيلي خوشحال شد . بعد به بابا و مامان جوني تلفن زدم و بهشون گفتم. خيلي خوشحال بودم عزيزانم حالا شما دو تا گل قشنگ هستيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)