امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

روانشناس ها دروغ می گن

1391/8/27 10:04
نویسنده : مادر خانومي
354 بازدید
اشتراک گذاری

جون دلم براتون بگه عزیزانم در این مدت 2 سال زندگیتون همیشه سعی کردم تربیتتون بر مبنای کتابهای روانشناسی و علم جدید باشه. همیشه از اون مادرانی بودم که تربیت های زمان خودمون رو رد می کردم. چند وقتیه که امیر علی دو کلمه بسیار زشت رو یاد گرفته و مدام تکرار می کنه (تف د ریت و کثافت) بنا به گفته اهل فن و علم در اینجور مواقع نباید اصلا به بچه چیزی رو بگی و یا نهی اش بکنی خودش کم کم از یادش می ره. حالا یا امیر علی خیلی زبله که نمی خواد این دو جمله رو فراموش بکنه یا علت دیگه ای هست من نمی دونم. خلاصه ما هر کاری کردیم امیر علی ترک نکرد که نکرد و روز به روز تکرار این جملات بیشتر می شد. پس از کش و قوسهای فراوان تصمیم گرفتم از تربیت زمان بچگی خودم استفاده بکنم. واسه همین وقتی امیر علی جمله کثافت رو به امیر حسین گفت واکنش شدیدی در حد تیم ملیشیطان نشون دادم و یه کبریت آوردم و به امیر علی گفتم می خوام زبونت رو داغ بکنم و تا دیگه حرف بد نزنی. خلاصه پس از اصرار زیاد از جانب من و طرفداری از جانب آقای پدر این مسئله ختم به خیر شد و از اون روز تا حالا امیر علی خیلی کمتر این دو جمله رو بکار می بره و اگر یه دفعه از دهنش بپره بلافاصله می ره قایم می شه. بنازم تربیت های قدیم رو که ما اینجوری با ادب شدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)