امير علي و امير حسينامير علي و امير حسين، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
حسنا خانمحسنا خانم، تا این لحظه: 10 سال و 27 روز سن داره

نامه هايي براي ماندگاري

روزانه های من و حسنا

1396/6/12 20:40
نویسنده : مادر خانومي
444 بازدید
اشتراک گذاری
حسنا خانم میاد بغلم و میگه این چیه پشت چشمت، دست میکشم و میگم چیزی نیست، دوباره دست میکشه و میگه نمیدونی؟
من: نه نمی دونم
حسنا: ایندفعه بهت میگم ولی یادت نره به این میگن خط چشم


میاد میشینه روی شکمم و میگه چشماتو ببند، بعد انگشت دستش رو توی دهنش میکنه و با آب دهنش خیس میکنه و دوباره محکم میکشه پشت پلکم، با عصبانیت میگه: این خودکار هیچ وقت پاک نمیشه.

میگه مامان پی پی دارم، میبرمش دستشویی، میگه مامان بگو پی پی حسنا بیا
من: پی پی حسنا بیا
حسنا صداش رو کلفت میکنه: من نمیام کار دارم، مامان دوباره بگو پی پی حسنا بیا
من: پی پی حسنا بیا
حسنا صداش رو نازک میکنه و میگه من نمیتونم بیام، مامان بگو پی پی حسنا بیا
من: پی پی حسنا بیا
حسنا: گیر کردم نمی تونم بیام
از دستشویی میام بیرون و این ماجرا رو واسه آقای پدر و دوقلوها تعریف میکنم، از توی دستشویی داد می زنه میگه مامان در مورد خصوصی من با کسی صحبت نکن
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)